ظهور منجی نزدیک است ...

باور کنیم که فرج به دست دعای من و توست ...

ظهور منجی نزدیک است ...

باور کنیم که فرج به دست دعای من و توست ...

سلام بر تو ای غایبی که بیرون از ما نیستی!

ای کاش می دانستم به کدامین مکان دلها به تو آرام گرفته اند،

یا کدامین زمین به زیر پای توست،

آیا در کوه رضوایی یا جای دیگر یا به دیار ذی طوی؟!

بسیار سخت است بر من که خلق را همه ببینم و تو را نه،

و هیچ از تو صدایی و نجوایی به گوش من نرسد.

سخت است بر من که تو به تنهایی گرفتار باشی و من ناله و شکایتی از تو نشنوم.

جانم به فدایت! ای غایبی که بیرون از ما نیستی!

یسیار سخت است بر من که پاسخی از غیر تو بیابم،

سخت است بر من که برای تو بگریم و مردم همه تو را واگذارند.

مولای من!

بگو که آیا همرازی هست که ناله و فغان و فریاد طولانی از ته دل بر کشم ...

 

 

" فراز هایی از دعای ندبه "

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد